O Briti

/O Briti
O Briti 2019-01-24T12:23:46+00:00

Brita bokali i filteri za vodu – inovacija koja traje, nemački kvalitet

Brita je nemački, ali svetski poznati brend, koji postoji preko 50 godina. Osnivač Heinz Hankammer je imao ideju da optimizira vodu za piće, gde je došao na ideju da napravi filter za vodu. Jos 1970.godine je napravio prvi filter za vodu za piće i patentirao ga. Brita je vremenom postala i ostala sinonim za kvalitetnu vodu bilo kada i bilo gde.

U to vreme proces filtriranja je bio potpuno vizionarski, gde je gospodin Hankammer koristio jonske izmenjivače i aktivni ugalj kako bi smanjio prisustvo kamenca u vodi, kao i ostale negativne uticaje koji dovode do losijeg ukusa i mirisa vode . Izazov koji je osnivač Brite imao ispred sebe, je bio izuzetno težak, jer je trebalo i druge ubediti u kvalitet filtrirane vode.

Došao je na ideju da na testu sa čajem pokaže važnost filtera za vodu. Spremivši čaj sa običnom vodom i filtriranom vodom pokazao je svima da je šoljica čaja spremljena sa običnom vodom imala tragove prljavštine, a čaj sa Brita filtriranom vodom je bila potpuno čist sa svim svojim prefinjenim aromama, koje čaj sadrži.

Rezultat njegovog rada je filtrirana voda, oslobodjena kamenca, olova, bakra, sa umanjenim hlorom i ostalim elementima koji negativno uticu na ukus vode. Voda je izvrsnog svezeg ukusa, idealna za pripremanje zdrave hrane, obezbedjuje bolju aromu i ukus čaja, kafe i ostalih napitaka koji se prave sa vodom.

Brita je danas vodeća kompanija za proizvodnju filtera za vodu, sa stalnim inovacijama, prisutna u svim zemljama sveta

Da bi zaštitila svoje korisnike, na svoju 50. godisnjicu, proizvode je zastitila tečnim logom (liquid logo), koji garantuje da je proizvod originalan i koji je po kvalitetu isti za sve zemlje sveta. Na taj nacin Brita je zaštitila svoj brend od kopija i slicnih proizvoda.

Brita je danas vodeća kompanija u ovom polju i ima stalni rast, na šta su svakako ponosni. Brita nastavlja svoje uspešno putovanje u budućnost I predstavlja svoju novu strategiju, a to je osvajanje novih voda, sa inovacijama u proizvodima i izraženoj snažnoj internacionalizaciji.

Brita se svakodnevno susreće sa sve većom konkurencijom, tako da su neposredno pred 50. godišnjicu razvili svoj novi kako su ga oni nazvali, tečni logo – Liquid logo. Ovim su dobili jasnu I nedvosmislenu percepciju onoga što brend predstavlja. Ono što je od izuzetnog značaja je ste da je Britina pozicija jasna I da se kao takva izdvaja iz mase drugih brendova. 250 miliona ljudi širom sveta veruje Britinim sistemima za filtriranje vode.

Brita ne samo da je bila začetnik u procesu filtriranja vode u domaćinstvima, nego je inovacija njihov najveći motiv.

BRITA cuva nasu prirodu

Preuzmite PDF

Da li pijete dovoljno vode

Preuzmite PDF

Pijte vodu na pravi nacin

Preuzmite PDF

Anahem analiza ispravnosti proizvoda – PDF – za skidanje

Preuzmite PDF

TUV je najpoznatiji nezavisni institut za testiranjei izdavanje sertifikata o kvalitetu I ispravnosti proizvoda u Nemačkoj. Sertifiat koji izdaje ova renomirana organizacija znači visoke standarde I nezavisno testiranje. – ovaj deo teksta ide na samo dno pored sličice TUV